در گردهمايي مديران شركت آب وفاضلاب استان مركزي از مديران برتر امور آب و فاضلاب شهر هاي استان تقدير شد

در گردهمايي مديران شركت آب وفاضلاب استان مركزي از مديران برتر امور آب و فاضلاب شهر هاي استان تقدير شد


800x600

در گردهمايي كه با حضور سرپرست شركت آب و فاضلاب استان مركزي ، مشاوران و معاونان مدير عامل ، مديران ستادي و مديران و روساي امور آب و فاضلاب شهري وروستايي استان در تالار آب شركت آبفا استان مركزي برگزار گرديد ضمن بررسي و تبادل نظر در مورد مسائل و مشكلات شهرها و روستاهاي استان در حوزه آب و فاضلاب از امورات آب و فاضلاب برتر شهرهاي استان تقدير شد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي، مهندس يوسف عرفاني نسب سرپرست شركت در اين گردهمايي توضيحاتي در راستاي عملكرد شركت وسياست هاي وبرنامه هاي يكپارچه سازي  بيان نمود و بر پيگيري و تحقق اهداف عملياتي شركت كه توسط شركت مهندسي آبفاي كشور تهيه و ابلاغ شده است، تاكيد كرد.

وي درادامه با اشاره به اينكه طي سالهاي گذشته با اجراي زيرساخت هاي آب وفاضلاب ، دغدغه ونگراني  بسياري از  شهرها وروستاها در اين زمينه رفع شده است افزود: با ارائه آموزش هاي كاربردي و فرايند محور شدن امورآب و فاضلاب شهرها وروستاها براي تامين آب شرب و با كيفيت تلاش شده است.

همچنين تعدادي از مديران امور آب و فاضلاب شهرهاي استان به نمايندگي از سوي ساير مديران و روساء ضمن ارائه گزارشي كوتاهي از عملكرد حوزه كاري خود، مسايل و مشكلات موجود  و پيش رو در اجراي يكپارچه سازي  را مطرح و مورد بررسي قراردادند.

در پايان اين گردهمايي از امور آب و فاضلاب اراك براي كسب رتبه اول در بخش هاي  آب و فاضلاب ،  امور آب و فاضلاب محلات براي كسب رتبه دوم در بخش آب ، شركت آب و فاضلاب ساوه براي كسب رتبه سوم دربخش آب ، امور آب و فاضلاب دليجان رتبه دوم دربخش فاضلاب و اداره آب و فاضلاب شهرتوره براي رشد برتر  ، براساس نتايج بدست آمده از ارزيابي عملكرد سال 1397 امورآب و فاضلاب شهرهاي تابعه استان مركزي تقدير شد.

نویسنده:زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات