از سایت بازار برق ایران در نمایشگاه جانبی کنفرانس بین المللی برق رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی، در اولین روز از برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه تخصصی، "همایون حائری" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، "محمد حسن متولی زاده" مدیرعامل شرکت توانیر و "غلامعلی رخشانی مهر" معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از غرفه سایت "ایرما" در نمایشگاه برق واقع در پژوهشگاه نیرو بازدید کردند.
در این بازدید دکتر "حبیب قراگوزلو" معاون بازار برق ، به معرفی اهداف، امکانات و کارکردهای این سایت برای بازار برق ایران در عرصه ملی و بین المللی پرداخت.
نمایندگان سایت "ایرما" از شرکت مدیریت شبکه برق ایران با حضور در غرفه این سایت در نمایشگاه جانبی کنفرانس برق، پاسخگوی بازدیدکنندگان هستند. سی و چهارمین کنفرانس بین المللی برق کار خود را از امروز آغاز و تا 20 آذر ماه به مدت سه روز به کارخود ادامه خواهد داد.
سایت ایرما با مشارکت ذینفعان حوزه تجارت برق در ایران به منظور معرفی بازار برق ایران در سطح بین المللی در دو بخش انگلیسی و فارسی و همچنین با هدف دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و آمارهای حوزه تجارت برق در ایران طراحی شده است.
در حال حاضر مطالب مربوط به شرکت ها و انجمن هایی که مشارکت لازم در بروز رسانی سایت مربوطه را به عمل آورده اند در سایت "ایرما" به آدرس (www.irema.ir) قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    منبع خبر

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات