برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ؛در جلسه تکریم از خدمات "مژگان لبافی" به عنوان رئیس اداره فنی و امور مهندسان مشاور تقدیر شد و "محمد محسن قادری" به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی گردید.

در جلسه مذکور مهندس الهیار رئیس اداره حراست گفت: خوشبختانه در حوزه فن آوری اطلاعات طی هفته های اخیر با حضور خانم لبافی شاهد ثمرات خوبی بوده ایم و امیدواریم که آقای قادری نیز با تعامل با مدیران و ارباب رجوع در حوزه مهندسان مشاور قوی و با بهره وری بالا عمل کند.

در این جلسه مهندس کاوه معاون مهندسی و ساخت گفت: این انتخاب حسب دستور مدیرکل محترم و با توجه به اهمیت تقویت حوزه IT اداره کل و حذف کاغذ از سیستم کاری انجام شده است و امیدواریم آقای قادری نیز در حوزه مشاوران به خوبی و هماهنگی با سیاستهای اداره کل عمل کند .

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به نیاز معاونت مهندسی و ساخت به وجود مهندسان ناظر بر پروژه خبر داد و گفت: در حوزه مهندسان مشاور صبر و حوصله در بررسی آئین نامه ها و سلامت کاری فاکتوراصلی انتخاب رئیس اداره است.

در ادامه این جلسه مهندس فیروز معاون مسکن و بازآفرینی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات از ارباب رجوع می بایست دست به دست همدیگر داد، شعارها کنار گذاشته شود و همگی مسئولیتشان را به نحو دقیق و کامل انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات