رونمایی از تابلو پارک شهدای مدافع حرم

رونمایی از تابلو پارک شهدای مدافع حرم

به گزارش شهریار، تابلوی جدید پارک شهدای مدافع حرم صبح امروز با حضور پدر شهید حامد جوانی و پدر شهید محمدرضا فخیمی و جمعی از مدیران شهرداری تبریز در منطقه شهرک نور رونمایی شد.

تغییر نام این پارک از شهید حامد جوانی به شهدای مدافع حرم، بنا به درخواست خانواده شهید جوانی و در راستای تکریم مقام شامخ شهدا و پس از طرح در شورای نامگذاری معابر و امکان عمومی صورت گرفت و در تابلوی جدید آن، نام و مشخصات ۱۱ شهید مدافع حرم تبریز درج شده است.

این پارک به مساحت شش هزار و ۵۰۰ متر مربع و با هزینه تملک و اجرایی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به همت شهرداری منطقه ۷ تبریز احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

پارک شهدای مدافع حرم در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان بخصوص شهدای مدافع حرم در محل زندگی شهیدان حامد جوانی، عباس عبداللهی،محمودرضا بیضایی، وحید نومی گلزار، وحید فرهنگی والا، صادق عدالت اکبری، عبدالصمد امام پناه، ذاکر حیدری، اکبر زوار جنتی، محمدرضا فخیمی و سیدرضا مراثی احداث شده و در اختیار ساکنان این منطقه قرار گرفته است.

رویکرد شهردار تبریز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم است و در این راستا برنامه هایی با محتوای فرهنگ شهادت، نصب المان ها و نامگذاری فضاهایی که در شان شهدا باشد، در ردیف برنامه های شهرداری تبریز قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات