ارتقای سطح دانش فعالان هنر نمایش از اهداف برگزاری کارگاه ها و نشست‌های تخصصی است

ارتقای سطح دانش فعالان هنر نمایش از اهداف برگزاری کارگاه ها و نشست‌های تخصصی است

خیام وقارکاشانی در رابطه با اجرای کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی گفت: ستاد برگزاری جشنواره با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان هنر نمایش اقدام به برگزاری 8 کارگاه آموزشی و سه نشست تخصصی با حضور اساتید برجسته کرده است.

وی از دورهمی اهالی تئاتر در قالب رقابتی با ابعاد ملی به عنوان دیگر اهداف تشکیل کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی نام برد و اجرای برنامه‌های آموزشی تخصصی با توجه به عنوان، موضوعات و سطح دانش اساتید را در پیش بودن جشنواره ای جامع و دارای دستاورهای مختلف بسیار حائز اهمیت دانست.

دبیر جشنواره در تشریح برنامه کارگاه‌های تخصصی جشنواره به میزبانی فرهنگ‌سرای مهر کاشان افزود: «عکاسی تئاتر» 19 و 20 آذر با تدریس مهدی آشنا، «کارگردانی تئاتر » با تدریس کیومرث مرادی 22 آذر، «بازیگری» با تدریس مجید صالحی 24 آذر، « طراحی صحنه در تئاتر» با تدریس سینا ییلاق بیگی25 آذر، « نمایشنامه نویسی» با تدریس ایوب آقاخانی26 آذر، «پرسوناژ- نمایش درمانی جامعه هدف» با تدریس حسین رحیمی 26 آذر،« معماری به مثابه کاراکتر» با تدریس حمید پورآذری 26 تا 28 آذر و کارگاه «بازیگری» با تدریس الهام پاوه‌نژاد 27 آذر، عناوین و زمان 8 کارگاه تخصصی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان است.

وقار کاشانی از« سایکودرام» با حضور و سخنرانی سبا اصلیان،« تیاتر در عرصه های بین المللی» با حضور و سخنرانی هومن زندی زاده و نشست تخصصی«حقوق هنرهای نمایشی» با حضور و سخنرانی مهدی کوهیان به عنوان نشست‌های تخصصی جشنواره نام برد که به ترتیب در روزهای 23، 27 و 28 آذر ماه در فرهنگ‌سرای مهر تشکیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این نشست‌ها و همچنین کارگاه‌های تخصصی می توانند با مراجعه به نشانی www.tiwall.com نسبت به ثبت‌نام در این برنامه‌های آموزشی اقدام کنند. ▫️پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با شعار"شهر با مهر زیباتر می شود" با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۱ آذرماه شروع و تا ۲9 همین ماه ادامه دارد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات