اطلاعيه شماره يك و دو اداره ارتباطات در مورد پروژه تعويض درز انبساط پل ولايت غازيان

اطلاعيه شماره يك و دو اداره ارتباطات در مورد پروژه تعويض درز انبساط پل ولايت غازيان


اطلاعيه شماره 1
پیرو پروژه تعویض درزهای انبساط پل ولایت غازیان ضمن عرض پوزش از شهروندان گرامی به خاطر ترافیک بوجود آمده، تعداد زیادی از شهروندان این سوال را مطرح نمودند که چرا این پروژه در شب انجام نمیگیرد؟
به اطلاع می رساند ساعات انجام این پروژه ۲۴ ساعته و در چند روز صورت می پذیرد و در هر تایمی از شبانه روز شروع می شد به زمان اوج ترافیک برخورد می نمود و اگر هم فقط در طول شب کار انجام می گرفت در طول روز مسیر عبوری باز هم مسدود و باعث ایجاد ترافیک می شد.
اداره ارتباطات شهرداری بندرانزلی

اطلاعيه شماره 2
به اطلاع عموم شهروندان عزیز و محترم شهر بندر انزلی می رساند با توجه به مراجعات متعدد مردمی و اصحاب رسانه و هم چنین پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و مسئولین محترم شهر بندر انزلی مبنی بر تعویض درز انبساط پل غازیان، واقف بر ایجاد ترافیک سنگین در تنها پل مورد تردد، این شهرداری اقدام به انجام این پروژه نموده است. لازم بذکر است که پروسه گیرش گروت و مراحل فنی کار بطور متوسط ۴ تا هفت روز با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه برای هریک از درز های پل مذکور امری اجتناب ناپذیر است و در طول زمان گیرش امکان تردد وسایل نقلیه فراهم نخواهد بود.
حالیه از تمام شهروندان گرامي صمیمانه عذر خواهی کرده و خواهشمندیم با صبر و شکیبایی خود ما را در انجام هرچه بهتر این کار همراهی نمایند. باشد که گامی برای اعتلای شهر بندر انزلی برداریم.
اداره ارتباطات شهرداری بندرانزلی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات