آزاد سازی پل غیرمجاز بر روی رودخانه نوران چایی در محدوده محله...

مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل گفت: در ادامه عملیات لایروبی و آزاد سازی نقاط حادثه خیز در رودخانه های شهرستان، پل غیرمجاز احداث شده برروی رودخانه نوران چایی در محدوده محله گلمغان شهر اردبیل را با اخذ دستور از معاون دادستان و همکاری نیروی انتظامی، نسبت به تخریب و آزاد سازی پل مذکور اقدام نمود.

مهندس حسین خدادادی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال در پی وقوع سیلاب بهاری و احداث پل غیرمجاز، دهانه پل بعلت عدم آبگذری مناسب، مسدود گردید و باعث آبگرفتگی کوچه ها و منازل مسکونی مجاور رودخانه گردیده بود.

وی با تاکید به اینکه برای پیشگیری از صدمات ناشی از سیلاب و طغیان رودخانه ها نیاز به همکاری همگانی و تامین اعتبار درخصوص ساماندهی رودخانه ها می باشد، اظهار داشت: همچنین تکمیل و احداث دیوار ساماندهی و سازه های تقاطعی، متناسب با ظرفیت عبور دبی سیلاب در محدوده مراکز جمعیتی در کاهش خسارات و عبور ایمن سیلاب در مواقع بارش های سیل آسا موثر خواهد بود.

مهندس خدادادی در پایان خاطر نشان کرد: این امور در نظر دارد با هماهنگی و اقدامات منسجم در جهت تسهیل و روان سازی نقاط حادثه خیز و سیل خیز، زمینه عبور ایمن سیلاب در مواقع بارش های سیل آسا را فراهم نماید.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات