استفاده از تجارب تبریز در مسائل فرهنگی

استفاده از تجارب تبریز در مسائل فرهنگی

به گزارش شهریار، علی رسول زاده در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری تبریز با مدیران شهری کاشان گفت: در گام دوم‌انقلاب باید به سمت عمل به سفارشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

او با بیان اینکه در شهر تبریز کارهای بسیار بزرگی انجام شده است، اظهار کرد: لازم است برای استفاده از تجربیات مدیریت شهری تبریز به این شهر سفر کنیم. به فرهنگ و هویت شهری بسیار نیاز داریم و در مسایل فرهنگی متاسفانه غفلت کرده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان همچنین با اعلام اینکه مسایل ترافیکی بسیار حایز اهمیت است، گفت: در شهر کاشان با این موضوع مشکل داریم. یکی از مهم ترین مسایل و مشکلات شهری توجه به حمل و نقل عمومی است.

او با تاکید بر اینکه برای جذب گردشگر باید بیشتر توجه شود، گفت: بحث شفاف سازی و مدیریت شیشه ای خواست اصلی شورای شهر کاشان است.

رسول زاده به موضوع درآمدهای پایدار نیز اشاره کرد و افزود: در بحث ایجاد درآمدهای پایدار نیز مشکلاتی داریم که از طریق مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کاشان در این مورد اقداماتی را آغاز کرده ایم.

در این دیدار شهرام دبیری، سونیا اندیش، شکور اکبرنژاد، کریم صادقزاده تبریزی، محرم محمد زاده، علی آجودان زاده از شورای اسلامی شهر تبریز و ایرج شهین باهر شهردار، محمد عزتی معاون شهرسازی، مدبر شهردار منطقه ۸، داستان مدیرکل املاک و مستغلات، برزگر جلالی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، خلیلی مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری و سعید حاجی زاده مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز و همچنین علیخانی مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات