طرح‌های عملیاتی نشست‌های تخصصی همایش گام دوم انقلاب آماده سازی می‌شود

طرح‌های عملیاتی نشست‌های تخصصی همایش گام دوم انقلاب آماده سازی می‌شود

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در نشست تخصصی نقش شهرداری‌ها در تحقق گام دوم انقلاب در بستر فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اقدامی مناسب و قابل توجه برای ارتقا سرمایه‌های اجتماعی، تاب آوری اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی و... خواهد بود تا در مدیریت شهری به نقطه ایده آل برسیم است.

او با اشاره به استخراج نکات کاربردی در بین موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه مدیریت شهری، گفت: مقالات کاربردی ماحصل همایش گام دوم انقلاب در ۲ جلد کتاب چاپ شده است. این مقالات شامل مباحثی است که بتوانیم در موضوعات مختلف مدیریت شهری از آن استفاده کنیم. این تعداد برگزیده شده از بین ۴۰۰ مقاله هستند.

حمیدی افزود: برای جلوگیری از هدررفت منابع به دیگر کلانشهرها گفتیم در این خصوص اقدامی انجام ندهند و ما روی این موضوع کار می کنیم. قصد داریم در نهایت نتایج و موارد کاربردی این همایش را به عنوان الگو برای سایر کلانشهرها بفرستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز همچنین از برگزاری نشست های تخصصی و تداوم نشست های همایش خبر داد و افزود: مقرر شده بر اساس همین مقالات کاربردی با برگزاری نشست های تخصصی دانشگاهیان ومسئولین شهرداری در نهایت برنامه‌ای در اختیار شهرداران، مسئولان فرهنگی و اجتماعی مجموعه عظیم شهرداری قرار گیرد تا با پیاده سازی این قوانین شهر تبریز و شهروندان شاهد زندگی توام با رفاه مستمر و پایدار شهری باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات