شماره پیامک10003078 آماده دریافت گزارش شهروندان در مورد تخلفات پارکینگ ها

شماره پیامک10003078 آماده دریافت گزارش شهروندان در مورد تخلفات پارکینگ ها

به گزارش روابط روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: بخشی از خدمات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در قالب پارکینگ ها به شهروندان ارائه می شود و با توجه به اینکه امکان وقوع تخلف در ارائه این خدمات وجود دارد ضمن نظارت مستمر بر عملکرد پارکینگ ها از شهروندان انتظار داریم دراین زمینه با ما همکاری کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان می توانند، در صورت مشاهده تخلف در پارکینگ های تحت نظارت سازمان گزارشات خود را از طریق شماره پیامک 10003078 به سازمان ارسال کنند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  یکی از تخلفاتی که احتمال وقوع آن در پارکینگ های تحت نظارت سازمان وجود دارد، دریافت مبلغ بیشتر از تعرفه مصوب پارکینگ ها است که بدین منظور ضمن تخصص شماره پیامک گزارش تخلفات، نرخنامه جدید مصوب شورای شهر در تمام پارکینگ های تحت نظارت سازمان نصب شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده دریافت مبالغ بیشتر از آنچه در نرخنامه مصوب ذکر شده، مراتب را به سازمان اطلاع رسانی کنند، البته در اختیار داشتن قبض پارکینگ که دال بر دریافت مبلغ بیشتر از نرخ مصوب توسط مأمور پارکینگ است باید به سازمان ارائه شود تا پیگیری های لازم انجام شده و جلوی ارتکاب تخلف گرفته شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر 17 پارکینگ تحت نظارت سازمان در نقاط مختلف شهر آماده ارائه خدمات به شهروندان بوده و نرخنامه جدید تعرفه پارکینگ ها در تمام آن ها نصب شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات