تكميل پروژه ملي قطار سريع‌السير اصفهان-تهران در دستور كار مجموعه راه وشهرسازي در استان

تكميل پروژه ملي قطار سريع‌السير اصفهان-تهران در دستور كار مجموعه راه وشهرسازي در استان

تكميل پروژه ملي قطار سريع‌السير اصفهان-تهران در دستور كار مجموعه راه وشهرسازي در استان

مديركل جديد راه و شهرسازي استان اصفهان گفت: قطار سريع‌السير اصفهان-قم يكي از پروژه‌هاي مهم و اساسي نظام خواهد بود كه مي‌توانيم در آينده نزديك شاهد افتتاح بخش‌هايي از آن باشيم .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، عليرضا قاري‌قرآن در مراسم معارفه خود به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان گفت: كار زماني انجام خواهد گرفت كه همه هماهنگي و همكاري كنند و با اقبال خوبي كه وزارتخانه به اصفهان دارد، مي‌توانيم كارهاي خوبي را در اين استان انجام دهيم .

وي با اعتقاد بر اينكه تنها پول نيست كه كارها را پيش مي برد مطرح كرد: معتقدم تلاش و همكاري و پيگيري است كه كارها را پيش مي‌برد؛ در سال 87 و 88 كه با ركود مواجه بوديم، چند پروژه سنگين از جمله پل امام خميني(ره) و زيرگذر هشت بهشت و چندين پروژه سنگين ديگر در اصفهان انجام شد .

قاري‌قرآن با بيان اينكه اگر اين همكاري و همدلي بين همه وجود داشته باشد، امور به سرانجام خواهد رسيد، گفت: در توسعه شبكه راه‌هاي استان به خصوص راه‌هاي پيرامون مي‌تواند كارهايي صورت بگيرد؛ در موضوع راه‌آهن هم معتقدم مي‌توانيم طرح‌هايي را داشته باشيم .

مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان افزود: قطار سريع‌السير اصفهان – قم يكي از پروژه‌هاي مهم و اساسي نظام خواهد بود و در محور توسعه يافتگي كشور، توسعه زيرساخت‌هاي ريلي نقش اساسي دارد .

وي ادامه داد: قطارهاي سريع‌السير در دنيا به سرعت درحال پيشرفت هستند كه البته اين پروژه چون پروژه جديدي است و در كشور پيش از آن اجرا نشده، مشكلاتي دارد و مشمول زمان شده كه معتقدم در آينده نزديك به عنوان يك پروژه ملي در اين بخش كه پيشرفت خوبي داشته، شاهد افتتاح بخش‌هايي از آن باشيم .

حميدرضا اميرخاني مديركل سابق راه وشهرسازي نيز در جلسه توديع خود اظهار كرد: در بخش املاك و حقوقي در بين 31 استان، اصفهان موفق به كسب رتبه نخست در كشور شد و همچنين در اين مدت كه در اين اداره حضور داشتم، اقدامات جدي در ساخت و ساز صورت گرفت .

وي تصريح كرد: 216 كيلومتر بهسازي راه‌ و 6 تقاطع غيرهمسطح  تكميل شده و همچنين در حوزه مسكن و بازآفريني شهري حدود 679 واحد مسكن مهر تكميل و تحويل متقاضيان شد .

وي عنوان كرد: روكش و روشنايي معابر از بخش‌هاي ديگري بود كه در اين مدت در راستاي توسعه آن تلاش شد و همچنين 3 باب مسجد و 2 مدرسه در مسكن مهر تكميل شد .

اميرخاني گفت: با همكاري يگان ويژه سازمان ملي زمين و مسكن در استان كه به صورت شبانه‌روزي تلاش كردند، 120 ميليارد تومان زمين آزادسازي شد و طرح جامع شهري اصفهان به عنوان پايلوت كشوري معرفي شد

در اين جلسه كه با حضور مسؤولان استاني برگزار شد، از زحمات حميدرضا اميرخاني تجليل به عمل آمد و عليرضا قاري‌قرآن به عنوان مديركل جديد راه و شهرسازي استان اصفهان انتخاب شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات