مهمانسرای کشتارگاه صنعتی تبریز افتتاح شد

مهمانسرای کشتارگاه صنعتی تبریز افتتاح شد

به گزارش شهریار، کریم قدرتی در حاشیه افتتاح مهمانسرای کشتارگاه صنعتی تبریز به خبرنگار شهریار گفت: به منظور ارتقاء سلامت و تامین رفاه حال چوبداران و پیمانکارانی که به طور شبانه روز با مجموعه کشتارگاه صنعتی تبریز همکاری دارند، مهمانسرای این کشتارگاه با ۵ اتاق و ۱۵ تخت افتتاح شد.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز افزود: ساختمان مهمانسرا کشتارگاه صنعتی تبریز با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال پس از بهسازی و تامین زیرساخت های اولیه آماده بهره برداری شده و در صورت افزایش نیاز اقامتی، توسعه خواهد یافت.

او در ادامه با اشاره به اهم اقدامات اخیر انجام آن مجموعه تصریح کرد: اکیپ های بازرسی مشترک بین کشتارگاه صنعتی تبریز و سازمان دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با هدف نظارت بر توزیع گوشت های استحصالی روزانه و رسیدگی بر وضعیت کشتارهای غیر مجاز راه اندازی شده و در روزهای آینده طرح بازرس افتخاری را شروع می کنیم.

قدرتی در تبیین طرح بازرس افتخاری گفت: شهروندان برای تامین سلامت حداکثری خود به زودی خواهند توانست مشاهدات و مستندات خود را جهت رسیدگی به بازرسان ما منتقل خواهند کرد تا از تخلفات آشکار و پنهان موجود برای تامین امنیت غذایی جامعه جلوگیری شود.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز از دیگر اقدامات پیش روی آن مجموعه را ایجاد میدان دام عنوان کرده و خاطرنشان ساخت: در این طرح عمومی شهروندان به جای طی مسافت های طولانی جهت تامین گوشت مورد نیاز خود که گاهاً از کشتارهای غیر مجاز و غیر بهداشتی کنار جاده ای است، می توانند با مراجعه به کشتارگاه صنعتی تبریز و انتخاب دام مورد نظر اقدام به سفارش ذبح همان دام نموده و پس از اتمام مراحل پیش سرد سازی، فردای همان روز دام خریداری شده خود را در مقابل درب منزل تحویل بگیرند.

قدرتی یادآور شد: در این طرح دام ذبح شده در مقابل دوربین های نظارتی این مجموعه به نام خریدار ثبت و کدگذاری خواهد شد تا ضمن کسب اعتماد عمومی، محصول خریداری شده عیناً به مشتری تحویل داده شود.

سرپرست کشتارگاه صنعتی تبریز در پایان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای سال آینده خبرداد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات