آیین‌نامه دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی به تصویب رسید

آیین‌نامه دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی به تصویب رسید


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی صحن شورای اسلامی شهر شیراز ایراد فرمانداری به یک مصوبه شورا در خصوص دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت و پس از اصلاح و تکمیل، آیین‌نامه دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی در شهر شیراز شامل یک مقدمه، 14 ماده و 20 تبصره به تصویب شورای شهر رسید.
همچنین ایرادات فرمانداری در خصوص مصوبات کمیسیون نامگذاری شورا در این جلسه بررسی شد که اعضا با استناد به قوانین مربوط به اختیارات شورای شهر، بر مصوبه پیشین خود اصرار کردند.
در ادامه پیشنهاد بازنگری شهرداری شیراز در خصوص طرح کمیسیون شهرسازی و معماری شورا با موضوع ساماندهی باغات قصردشت شیراز در سطح راهبردی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که این طرح به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق شورای شهر ارسال شد.
دو ایراد فرمانداری شهرستان شیراز در خصوص مصوبه مربوط به عوارض صدور پروانه نصب دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی در شهر شیراز نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که با اصلاح مدت زمان اعتبار پروانه صادره از سوی شهرداری از دو به سه سال موافقت شد؛ بنابراین عوارض تمدید پروانه برای یک دوره سه ساله پنجاه میلیون ریال خواهد بود.
موضوع لایحه شهرداری شیراز در خصوص آیین‌نامه اجرایی بند 50 تکالیف بودجه 97 شهرداری شیراز، نیز آخرین دستوری بود که در یکصد و سیزدهمین جلسه عادی علنی شورای شهر شیراز مطرح شد و بر اساس آن آیین نامه اعمال سیاست‌های تشویقی و ترغیب کارکنان به بازنشستگی و بازخرید در 6 ماده و 2 تبصره تصویب شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات