بیانیه شورای اسلامی شهر رشت در  واکنش به توهین سریال وارش به گیلانیان

بیانیه شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به توهین سریال وارش به گیلانیان

بیانیه شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به توهین سریال وارش به گیلانیان
بیانیه شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به توهین سریال وارش به گیلانیان


بسم الله الرحمن الرحیم

گیلان مهد فرهنگ، هنر و شهامت است و تاریخ معاصر گواه رشادتهای جوانان گلگون کفن این دیار در آوردگاههایی همچون جنگ تحمیلی میباشد.

آری تاریخ پرافتخار گیلان یادآور رشادتهای گیل مردان و گیله زنانی است که در راه استقلال و سرافرازی این مرز و بوم از جان شیرین خود گذشته و داستان رشادت های قهرمانانی همچون میرزا کوچک جنگلی آوازه ای جاویدان در طول تاریخ گردید.

گیلان و گیلانی به عنوان بخشی از یک پیکره واحد همیشه و در همه مشکلات و بزنگاههای از مشروطه تا جنگ تحمیلی در کنار سایر اقوام این سرزمین کهن، در راستای اعتلای نام ایران با ایثار خود برگ های زرینی در تاریخ گیلان و ایران ثبت کردند تا وحدت و یکپارچگی این کشور لحظه ای خدشه نیفتد.

متاسفانه در روزهای اخیر پخش سریالی از شبکه سراسری در رسانه ملی که به نوعی حامل توهین آشکار به گیلان و گیلانیان محسوب میشود باعث دل آزردگی بحق هم استانی ها محجوب ما گردیده است که این امر جای بسی تاسف است و انتظار میرود مسئولین محترم رسانه ملی و متولیان امر در اسرع وقت در خصوص توقف پخش این سریال و دلجویی از مردم شهیدپرور گیلان اقدام مقتضی را انجام دهند.

شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی هرگونه اقدامی که باعث برهم زدن این سرمایه ارزشمند گردد را محکوم میکند و از مسئولین استان و نهادهای زیربط درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات