اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران شهری در خدمت رسانی به شهروندان همراه خواهند بود

اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران شهری در خدمت رسانی به شهروندان همراه خواهند بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس نجاریان، عضو شورای اسلامی شهر  با قدردانی از مهدی عبوری شهردار سابق و مهندس فرزانه سرپرست سابق شهرداری و نیز مدیران سابق شهرداری ساری، اظهار کرد: اگر احترام مدیرانی که پیش از این در این شهر خدمت می کردند را حفظ کنیم ،احترام ما نیز در آینده حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در ارتباط تنگاتنگ با حقوق شهروندی قرار دارد، افزود: تا از مردم تکریم نکنیم موفق نخواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر جلب اعتماد شهروندان، گفت: در جلب اعتماد مردم باید به جایگاهی برسیم که مردم خودشان در مشارکت با شهرداری پیشقدم شوند.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت را در فعالیت های خود بکارگیری و به خوبی  هم نظارت کنند، افزود: نظارت مدیران در قبل، حین و بعد از انجام کار از ضروریاتی است که باید در راس امور قرار گیرد.

نجاریان گفت: در مجموعه خود از مدیران  مجرب و جسور استفاده کنید؛ همچنین از ظرفیت مدیران پیشین در جهت پیشبرد توسعه شهر و خدمت به شهروندان بهره گیری کنید.

وی خطاب به مدیران شهرداری بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر در خدمت رسانی به شهروندان با شما همراه خواهند بود.

نجاریان افزود: مدیری که از شهر و مشکلات آن شناخت نداشته باشد قطعا نمی تواند موفق باشد و آن مجموعه هرگز به سر منزل مقصود نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: مدیری که در حوزه خود متخصص نبوده و به آن مجموعه اشرافیت و آگاهی نداشته باشد، بزرگترین ضعف است. اگر شهامت نبود پروژه های مختلف یکی پس از دیگری در این شهر کلید نمی خورد.

وی تصریح کرد: مدیران شهری نیازمندی های شهر را شناسایی کنند و در جهت رفع آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات