جلسه بررسی آخرین وضعیت تامین آب شرب شهر اردبیل برگزار شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه در خصوص تامین و توزیع آب پایدار برای آب شرب شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: در تلاشیم قبل از پایان سالجاری عملیات زون بندی شبکه آبرسانی شهر اردبیل به پایان برسد.

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین با اشاره به تجمیع چاه های داخل شهر و افزایش دبی انتقال به مخزن شورابیل تصریح کرد: سعی در جلوگیری از کاهش فشار در زمان پیک مصرف در تابستان سال آتی خواهیم داشت .

فرماندار اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت تامین آب شرب اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر عملیات برج آبگیر سد یامچی اردبیل با جدیت ادامه دارد و با تمهیدات انجام یافته این برج تا خرداد سال آینده تکمیل می‌شود .

مسعود امامی‌یگانه تامین آب شرب اردبیل را یکی از برنامه‌های اساسی  و اولویت‌دار برشمرد و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم انجام یافته تا در تابستان با مشکل آب روبه‌رو نشویم .

وی اظهار کرد: مسئله آب به عنوان امر حائز اهمیت مورد توجه است و از دستگاه های متولی انتظار داریم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد و فرمانداری نیز برگزاری جلسات را مبنای کار قرار داده و جلسات متعددی برگزار می‌کند .

در این جلسه همچنین مقرر شد در جهت شناسایی و جلوگیری از منابع آلاینده به مخزن سد یامچی، هفته بعد اکیپی متشکل از فرمانداری اردبیل، آبفا، محیط زیست و شرکت آب منطقه ای با هماهنگی اداره سد یامچی از سد بازدید نمایند.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات