به مناسبت هفته بسیج مسابقات فوتسال با حضور ۷ تیم از معاونت های نیروگاه شهید مفتح در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج مسابقات فوتسال با حضور ۷ تیم از معاونت های نیروگاه شهید مفتح در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

مسابقات فوتسال داخلی کارکنان نیروگاه شهید مفتح

به مناسبت هفته بسیج مسابقات فوتسال با حضور ۷ تیم از معاونت های نیروگاه شهید مفتح در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار شد .

هومن صالحی نژاد سرپرست ورزش فوتبال نیروگاه شهید مفتح در مصاحبه با دفتر روابط عمومی نیروگاه گفت : مسابقات فوتسال داخلی نیروگاه با حضور ۱۰۰ ورزشکار از کارکنان در قالب ۷ تیم از قسمت های مختلف نیروگاه از تاریخ ۴ تا ۲۱ آذرماه در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار شد . صالحی نژاد گفت : این مسابقات به همت پایگاه بسیج و کمیته ورزش نیروگاه و به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید که در مرحله اول تیم ها به صورت حذفی به مصاف هم رفتند تا تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شوند .

وی ادامه داد : در مرحله نخست و حذفی این مسابقات تیم های معاونت تولید(بهره برداری) ، معاونت تولید(شیمی) و معاونت مالی پشتیبانی به ترتیب با غلبه بر تیم های معاونت تعمیرات ، حراست و معاونت مهندسی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند . ضمن آنکه تیم پیشکسوتان اداری با قید قرعه استراحت ، شانس حضور در نیمه نهایی را از آن خود کرد .

سرپرست ورزش فوتبال نیروگاه در ادامه گفت : در مرحله نیمه نهایی تیم های معاونت تولید(شیمی) و معاونت مالی پشتیبانی به ترتیب بر تیم های معاونت تولید(بهره برداری) و پیشکسوتان اداری غلبه کردند تا تکلیف فینالیست‌ های این دوره مشخص گردد .

صالحی نژاد گفت: در دیدار پایانی این دوره از مسابقات که با حضور مدیر عامل ، معاونین ، مدیران نیروگاه و جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان برگزار شد ، تیم معاونت تولید (شیمی) و معاونت مالی پشتیبانی در دیداری جذاب رو در روی هم ایستادند که در پایان تیم معاونت تولید (شیمی) با نتیجه ۵ بر ۲ بر تیم معاونت مالی پشتیبانی غلبه کرد و به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت .

وی افزود : پیش از این نیز در دیدار رده بندی تیم معاونت تولید(بهره برداری) با غلبه بر تیم پیشکسوتان اداری به مقام سوم این مسابقات دست یافته بود .

در پایان کاپ قهرمانی این مسابقات به تیم فوتسال معاونت تولید (شیمی) اهداء شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح یک شرکت در شهر همدان می باشد

      نظرات