تعامل ناجا و محیط زیست ضروری و ارزشمند است

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان مرکزی ،سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا به همراه جناب سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با رضا میرزایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از پاسگاههای محیط بانی هفتاد قله بازدیدو با محیط بانان دیدار و گفت و گو کردند.
سردار شرفی در این بازدید بر روابط سازنده و افزایش تعاملات بین پلیس و محیط زیست تاکید کرد و اظهار داشت:همکاری و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سازمان محیط زیست در انجام ماموریت ها و صیانت از منابع ملی ضروری و بسیار ارزشمند است.
وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات سازمان محیط زیست در تداوم فعالیت‌های ناجا برای تامین امنیت ملی است،و هر فردی که بخواهد به محیط زیست دست درازی و تعرض کند به جد برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم فردی خلاف قانون عمل کند.
جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت گفت: خوشبختانه در سال جاری با تعامل و همکاری نیروی انتظامی اقدامات و تدابیر خوبی در راستای فعالیت ها و اهداف سازمان حفاظت محیط زیست  در چهارچوب دستورالعمل های قانونی صورت گرفته است.
محبت خانی در این دیدار صمیمی از تلاش ارزشمند محیط بانان که با حداقل امکانات و بهره مندی مادی، از امانت نسل های آتی حفاظت و حراست می کنند قدردانی کرد و کار محیط بانی را از افتخارآمیز ترین خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
ادامه همکاری بیشتر و تعامل سازنده  نیرو های انتظامی استان در راستای حفاظت از حیات وحش،مدیریت هرچه بیشتر تنوع زیستی به ویژه در حوزه یگان حفاظت و جلوگیری از شکار غیر مجازدر زیستگاهها و مناطق استان و بیان مشکلات از زبان محیط بانان و تاکید جدی بر حل مشکلات آنها توسط فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور از جمله مهمترین موضوعات محوری این بازدیدها بود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات