اجرای دو پروژه شهری منطقه چهار در پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه

اجرای دو پروژه شهری منطقه چهار در پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه

ابوالفضل ساروقیان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های پانزدهمین هفته چلچراغ توسعه که در فرهنگسرای مهر برگزار شد،به سهم دو پروژه منطقه چهار در این هفته اشاره و عنوان کرد: احداث بلوار انارستان دهم در ورودی زیارت شاهزاده ابراهیم(ع) با عرض 24 و طول 350 متر با 8 میلیارد ریال اعتبار یکی از این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی، با یادآوری ارزش تاریخی و گردشگری این بقعه عنوان کرد: احداث بلوار انارستان دهم می‌تواند ضمن دسترسی آسان‌تر ساکنان محدوده موجب جذب بیشتر گردشگران برای بازدید از این بنای تاریخی،فرهنگی و مذهبی شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری، بهسازی خیابان‌ عامر بن ناصر فینی به عنوان اصلی‌ترین خیابان محدوده فین بزرگ را خاطرنشان کرد و افزود: بهسازی این خیابان که از میدان نعنا تا زیارت شاهزاده هادی را دربرمی‌گیرد با طول 950 متر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ساکنان در طول سالیان گذشته بوده است.

ساروقیان، استفاده 18 هزار نفر از اهالی مسکن مهر از این خیابان به عنوان محل اتصال به شبکه ناوبر شهری را متذکر شد و گفت: بهسازی این خیابان نیز با درخواست معتمدین و اولویت‌سنجی صورت گرفته در دستور کار قرار گرفت که در قالب 12 هزار متر مربع تراش و روش آسفالت و صرف 8 میلیارد ریال اعتبار انجام پذیرفت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات