درختان شهر هرس زمستانه می شوند

درختان شهر هرس زمستانه می شوند

درختان شهر هرس زمستانه می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از انجام عملیات هرس زمستانه درختان معابر اصلی سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر افزود: برابر برنامه ریزی های انجام شده، با هدف وحدت رویه و کنترل بهتر عملیات هرس زمستانه، در 119 آدرس سطح شهر برای حدود 60،000 اصله درخت پهن برگ، توسط پیمانکار واحد و تحت نظر مدیریت جنگلداری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، عملیات هرس زمستانه درختان صورت می پذیرد.
وی ضمن اشاره به این که درحال حاضر پروژه مذکور از محورهای مورد نظر در منطقه 10 آغاز گردیده و تا اواخر بهمن ماه در سایر مناطق شهر اجرا خواهد شد، اظهار داشت: هرس زمستانه در قالب پروژه مذکور، به منظور الگوسازی برای سایر آدرس ها و برای انواع مختلف درختان شهری، در محورهای اصلی سطح شهر صورت خواهد پذیرفت.
معاون شهردار افزود: برای سایر نقاط موجود در سطح شهر نیز در صورت نیاز به انجام عملیات هرس زمستانه، برابر آموزش های ارائه شده به کارگران و کارشناسان، توسط پیمانکاران نگهداری فضای سبز، عملیات هرس زمستانه درختان انجام خواهد شد.
یعقوبی اظهار داشت: امسال در معابر فرعی مناطق منتخب در قالب طرح ساماندهی درختان، علاوه بر هرس های موردی درختان، آزاد سازی طوقه درختان، جمع آوری خاک مازاد باغچه ها و ... نیز در حال انجام است و در واقع با انجام این فعالیت ها تلاش می شود تا وضعیت درختان معابر فرعی، که آبیاری آنها با مشارکت شهروندان انجام می شود، بهبود یابد.
لازم به ذکر است، این طرح در سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات