ساماندهی متکدیان در آذر ماه آغاز شد

ساماندهی متکدیان در آذر ماه آغاز شد



به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مجموعه شهرداری اراک با همکاری نیروی انتطامی، پلیس امنیت اخلاقی، اداره های بهزیستی، کمیته امداد و خانه سازمان های مردم‌ نهاد، اقدام به جمع آوری متکدان نمودند و این متکدیان به نهادهای مرتبط تحویل داده شدند.

عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک ضمن اشاره به نقش مردم در حذف پدیده تکدی گر‌ی، از همشهریان درخواست کرد با عدم کمک به متکدیان که خود را نیازمند معرفی می کنند، نهادهای مربوطه را در حذف پدیده تکدی گری یاری رسانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متکدیانی که بار اول شناسایی شده با قید تعهد آزاد می شوند، خاطر نشان کرد: در این‌ مرحله از ساماندهی ۸۰ درصد از متکدیان جمع آوری شده دیگر به این حرفه ادامه نمی دهند، ولی ۲۰ درصد به صورت حرفه ای تکدی گری می کنند به صورتی که برخی از آنها از سوی نهادهای حمایتی تامین شده اند و یا وام و خانه گرفته اند ولی همچنان به این کار اصرار دارند و به نوعی منبع درامد خوبی برای خود بدست آورده اند.

عسگری همچنین از ادامه طرح ساماندهی متکدیان در ساعات مختلف شبانه روز و طی روزهای آینده خبر داد و گفت: ساماندهی متکدیان تنها وظیفه شهرداری نیست و سایر ارگان ها نیز باید در این مساله اهتمام بیشتری ورزند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات