اجرای پروژه های عمرانی سطح منطقه شتاب می گیرند

اجرای پروژه های عمرانی سطح منطقه شتاب می گیرند




با اجرای عملیات لایروبی رودخانه، پیاده رو سازی، ساماندهی پایانه مسافری و اصلاحات هندسی، پروژه های عمرانی منطقه ۳ اراک شتاب بیشتری خواهند گرفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، مظفری شهردار منطقه سه در جلسه کمیته فنی که در ناحیه کرهرود برگزار شد، گفت: باتوجه به گسترگی جغرافیایی و جمعیتی این منطقه، ارائه خدمات به صورت متدوال، تنها پاسخگوی قسمتی از نیاز های شهروندان است از این رو جلسات مستمر را در غالب کمیته های کارشناسی برگزار خواهیم کرد تا طی طرح های دارای قید فوریت، بتوانیم خدمات مطلوب تری را ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: باتوجه به آغاز فصل بارندگی، لایروبی رودخانه یکی از مهمترین اقدامات برای شهر محسوب می شود، تا شاهد خطرات عمومی در هنگام سیل برای شهر نباشیم از همین رو در این جلسه مصوب شد تا با به کارگیری تیم انسانی و موتوری، لایروبی رودخانه در محله شهدای صفری و شهرک ابوالفضل (ع) را با قید فوریت انجام دهیم.

ایشان همچنین گفت: یکی از درخواست های شهروندان و مسافران ورودی به اراک طی سالیان گذشته ساماندهی ورودی و خروجی پایانه مسافربری الغدیر بوده که در سنوات مختلف مشکلاتی را ایجاد کرده بود، لذا این درخواست عمومی نیز با حضور تیم کارشناسی اجابت خواهد شد و ایمن سازی های لازم در دسترسی خودرویی و پیاده صورت خواهد گرفت.

در ادامه جلسه مدیر ناحیه کرهرود نیز گفت: بلوار خونین شهر به عنوان یکی از پرترددترین خیابان های منطقه و دومین معبر ورودی مهم شهر اراک، نیاز به اصلاح مسیرهای تردد پیاده و همچنین گذرگاه ایمن دارد به همین جهت بهسازی این مسیرها با اولویت مناسب سازی برای استفاده معلولین در دستور کار قرار گرفت.

احسان صالحی افزود: اصلاح هندسی، زیباسازی و بهسازی مسیرهای دسترسی پیاده و سوراه در میدان انقلاب نیز یکی دیگر از مصوبات این کمیته بود که باتوجه به تعدد مسیرهای ورودی و خروجی این میدان مورد هدف است تا بتوان بار ترافیکی را از یک سو و دسترسی ایمن را از سوی دیگر فراهم نمود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات