درخواست دقت و قدرت سنجی توان مالی برای حضور در طرح ملی اقدام ملی تولید مسکن استان تهران

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به دکتر رضا نگهبان با ذکر این مطلب که متقاضیان مسکن شهر تهران در طرح اقدام ملی می بایست در مسکن شهرهای پرند و پردیس قبت نام کنند ، گفت: شرایط استفاده از تسهیلات مسکن اقدام ملی به گونه ای است که می بایست توان سنجی لازم در خصوص پرداخت توسط متقایان صورت بگیرد.

وی افزود: همچنین در مرحله اول ثبت نام در روز 30 آذرماه تنها اطلاعات شناسنامه ای( هویتی) و کدپستی نیاز است و برای اینکه حق شهروندان ضایع نشود،بارها گفته شده است که از اینترنت پرسرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان خواست ، هر متقاضی محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند زیرا در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: ورود به سامانه www.tem.mrud.ir را در نظر داشته باشند و تا مرحله ای که منتج به کد رهگیری 10 رقمی نشده است، مراحل ثبت نام تکمیل نشده است، پس از مرحله فوق می بایست متقاضیان منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر 200 کیلو بایت باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز می بایست شرایط اقساط بانک مسکن را متقاضیان مد نظر داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات