اجرای 4 نمایش جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

اجرای 4 نمایش جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

سه نمایش از آثار راه‌یافته به بخش مسابقه صحنه‌ای در دومین روز از این جشنواره در دو سانس در تالارهای در نظر گرفته شده اجرا شد.

نمایش «است» به نویسندگی و کارگردانی پرنیا شمس از تهران، «کمدی استشمامات» نوشته امید طاهری و به کارگردانی مهدی سدهی و فرسام دالایی از کاشان و نمایش «رویای دم صبح» نوشته لیلی عاج به کارگردانی بهاره مشیری از تهران در بخش نمایش‌های صحنه‌ای به ترتیب در تماشاخانه‌ماه فرهنگ سرای مهر، تالار فرهنگ و تماشاخانه سپهر فرهنگ سرای مهر به روی صحنه رفت.

در دومین روز از برگزاری جشنواره پانزدهم سراسری تئاتر مهر کاشان، نمایش«مین» در بخش خیابانی نوشته مصطفی جعفری به کارگردانی نسا سلیمانی از خمینی شهر به اجرا درآمد.

کارگاه تخصصی گریم با تدریس ماریا حاجی‌ها، دومین کارگاه تخصصی این دوره از جشنواره بود که در دومین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با حضور علاقه‌مندان تشکیل شد.

شایان ذکر است در نخستین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، علاوه بر «آوازخوان طاس» به عنوان اولین نمایش بخش صحنه‌ای نوشته اوژن یونسکو به کارگردانی وحیدرضا صادق پور از کاشان، نمایش خیابانی «مسیر سیمرغ» در بخش محیطی به نویسندگی و کارگردانی محسن مسعودی‎فر با هنرمندی هنرمندان نیشابور با موضوع آشنایی با زندگی عطار نیشابوری در محوطه باستانی سیلک اجرا شد.

نکته قابل ذکر آن است که بعد از اجرای هر یک از نمایش‌ها با هدف ارتقای سطح دانش هنرمندان حوزه نمایش، جلسه نقد و بررسی آن‌ها با حضور علی جعفری عضو کانون ملی منتقدان تئاتر کشور و علاقه‌مندان به تئاتر در تالارهای فرهنگ سرای مهر برگزار می‌شود.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا 29 آذرماه میزبان دوستداران هنر نمایش است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات