بازدید هنرمندان شهر از فرهنگسرای شهرداری

بازدید هنرمندان شهر از فرهنگسرای شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جمعی از هنرمندان شهر همراه با شهردار و اعضای شورای اسلامی از مجموعه فرهنگی در حال احداث شهرداری بازدید کردند.

شهردار بیرجند در حاشیه این دیدار که به منظور تقدیر از این اقدام فرهنگی شهردار و شورای اسلامی شهر انجام شد اظهار داشت: شهرداری بیرجند در سال گذشته مبلغ یک و نیم میلیارد تومان و در سال جاری 13 و نیم میلیارد تومان جهت ساخت فرهنگسرا هزینه نموده که بیش از ۸ ۱ میلیارد تومان دیگر برای بهره برداری از آن نیاز به اعتبار است.

مهندس محمد علی جاوید عنوان کرد: کل اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری تامین شده و در نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: این مجموعه که در زمینی به مساحت 1.8 هکتار احداث شده دارای یک سالن با گنجایش ۱۸۰۰ نفر، دو سالن جنبی، اتاقهای گریم، سالنهای انتظار، آمفی تئاتر روباز، فضای برگزاری نمایشگاه، کافی شاپ، نمازخانه و فضاهای گفتگو می باشد.

جاوید خاطر نشان کرد: پیشنهاد دادیم برای پیوستگی میان باغ مفاخر، میدان اجتماعات و این مجموعه فرهنگی، اتصال با پل هوایی که روی خیابان دانشگاه ایجاد می شود برقرار گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات