در سال جاری بیش از دو هزار تماس از سامانه 137 به شهرداری منطقه سه ارجاع شده است

در سال جاری بیش از دو هزار تماس از سامانه 137 به شهرداری منطقه سه ارجاع شده است

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: در هشت ماه نخست سال جاری دو هزار و 666 تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه سه  بوده که 756 مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه 137، 939 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی و اقدام لازم صورت گرفت و 818 مورد آن با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه سه، اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: به گفته عصارزاده، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین، 153 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: 955 تماس، مربوط به اجرائیات منطقه سه شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات