سه بوستان در مناطق کم‌تر برخوردار منطقه دو در دست احداث است

پیشرفت 60 درصدی احداث 3 بوستان جدید در منطقه دو

سه بوستان در مناطق کم‌تر برخوردار منطقه دو در دست احداث است

شهردار منطقه دو کرمان شهر کرمان از احداث همزمان سه بوستان در مناطق کم‌تر برخوردار از نظر فضای سبز در منطقه دو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی سعیدی گفت: بوستان یاس با مساحت 8000 مترمربع در غدیر یک، بوستان شب‌بو با مساحت 3200 مترمربع در غدیر 3 و بوستان شیراز با مساحت 4200 متر مربع در انتهای بولوار شیراز در حال احداث است که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به انجام عملیات جدول‌گذاری، بتن ریزی، اجرای تاسیسات، شن ریزی راهروها و خاکریزی باغچه‌ها در بوستان‌های یاس و شب بو، افزود: در حال حاضر عملیات فرش موزاییک بوستان‌های یاد شده در دست اجراست.

وی همچنین به اجرای عملیات جدول‌گذاری، بتن ریزی، شن ریزی راهروها، خاکریزی فضای سبز، اجرای تاسیسات برقی و آبی و احداث سرویس بهداشتی تا مرحله سفت کاری در بوستان شیراز توسط اکیپ ابنیه منطقه اشاره و تصریح کرد: این بوستان به سه آبنما، پیاده‌رو، فضای بازی کودکان و فضای سبز تجهیز خواهد شد.

شهردار منطقه دو گفت: بوستان‌های یاس و شب بو نیز به آبنما، آلاچیق و زمین بازی کودکان مجهز خواهند شد.

سعیدی همچنین از اجرای عملیات بازپیرایی پارک شهید مرتضوی به مساحت 20 هزار مترمربع در انتهای بولوار جهاد خبر داد و افزود: سعی داریم فضای سبز پارک را به‌سازی کرده و با نصب نیمکت، وسایل تندرستی، وسایل بازی کودکان و نورپردازی، امکان استفاده بیشتر شهروندان از این پارک وسیع و زیبا را فراهم آوریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات