آب منطقه ای هرمزگان نسبت به احتمال وقوع سیل در هرمزگان هشدار داد

مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب استان هرمزگان گفت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب به عموم مردم و مسافران توصیه می‌شود از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و تاسیسات آبی اجتناب کنند.

محمدایدون به اخطاریه صادر شده توسط سازمان هواشناسی هرمزگان مبنی بر ادامه ناپایداری جوی تا چهارشنبه 27 آذر اشاره کرد و اظهار داشت: به عموم مردم و مسافران توصیه می‌شود از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و تاسیسات آبی هرمزگان پرهیز کنند.

مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب استان هرمزگان رگبار باران همراه با آبگرفتگی معابر، رعد وبرق واحتمال تگرک در چند روز آینده را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: با اخطاریه‌ای که امروز 24 آذر ماه توسط اداره کل هواشناسی هرمزگان صادر شد از مردم انتظار داریم برای محافظت از خود در مناطق پرخطر و سیل خیز اتراق نکنند.

ایدون به توصیه‌های سازمان مدیریت بحران مبنی بر آبگرفتگی، جاری شدن سیلاب و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در استان اشاره کرد و گفت: شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان از شهروندان هرمزگانی و مسافران می‌خواهد به اخطاریه‌های صادر شده نهایت توجه و دقت را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی عمل به توصیه‌های یاد شده توسط مردم ضروری است ابراز داشت: نصب چادر در مناطق ساحلی،‌ رودخانه‌ها و محدوده‌های کوهستانی هرمزگان به ویژه در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها احتمال بروز خسارت‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیر دفتر مطالعات پایه آب استان هرمزگان با تأکید بر اینکه مردم تا روز چهارشنبه این هفته باید از استقرار در حاشیه رودخانه‌های استان خودداری کنند عنوان کرد:‌ امیدواریم با رعایت نکات ایمنی توسط عموم مردم هرمزگان و مسافران شاهد بروز هیچ حادثه ناگواری در استان نباشیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات