برگزاری کارگاه آموزشی کنترل کیفیت آب ویژه آبداران آبفار سبزوار

برگزاری کارگاه آموزشی کنترل کیفیت آب ویژه آبداران آبفار سبزوار

کارگاه آموزشی کنترل کیفیت آب شرب ویژه آبداران آبفار سبزوار در راستای ارتقاء دانش آنان در خصوص مباحث کنترل کیفی و مدیریت مصرف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیر آبفار سبزوار در این خصوص گفت: حفظ و حراست از منابع آبی، مراقبت از مخازن، راهبری مستمر و دقیق سامانه کلرزن، راهبری شبکه توزیع آب شرب و ارائه خدمات به مشترکین و جذب حداکثری درآمد از مهمترین اقداماتی است که یک آبدار لازم است در حدود وظایف خود به آنها آشنا و به شکل صحیح آن انجام دهد.

مسئول کنترل کیفی آبفار سبزوار نیز بیان کرد: در این کارگاه به مباحث کاربردی در حیطه وظایف آبداران پرداخته شد که از مهمترین آنها می توان به اصول و مبانی کنترل کیفیت آب شرب، چگونگی تعامل با خانه های بهداشت، راهبری مستمر دستگاه های کلریناتور، رفع سریع نشتی، اتفاقات و اهمیت کلرسنجی دقیق روزانه و نحوه تکمیل فرمهای مربوطه اشاره کرد.

گفتنی است 128 روستا با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر و  و در قالب 29475 مشترک از خدمات امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار برخوردار می باشد که مجموعه تعاونی آبداران با  43 نفر آبدار عهده دار عملیات راهبری و نگهداری از تاسیسات آب شرب در روستاهای این شهرستان است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات