اتکاء به داخل در سایه توجه به شرکت‌های پژوهشی و  ...

اتکاء به داخل در سایه توجه به شرکت‌های پژوهشی و ...

اتکاء به داخل در سایه توجه به شرکت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان میسر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری با بیان اینکه مدیریت شهری در دوره پنجم نقش حمایتی از فعالیت‌های پژوهشی داشته و خواهد داشت، اظهارکرد: تاکید ما به آن دسته از اقداماتی است که دستاوردهای پژوهشی میتواند تبدیل به فناوری شود و نیازهای حوزه مدیریت شهری را برآورده کند.

حیدری در ادامه گفت: در زمان تصویب بودجه نیز شهرداری را مکلف کردیم بخشی از بودجه و اعتبارات خود را به انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‎های خلاق و نوآور اختصاص دهد.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه در بخشی از زمینه‌های مرتبط با شهرداری، همچون قطارشهری که خطوط آن هم در حال گسترش هستند، وابستگی به خارج وجود دارد، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که نیازمندی‌های خود را در داخل تامین کنیم البته در این خصوص گام‌های بسیار ارزشمندی توسط همکاران ما برداشته شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی مجموعه‌هایی که بتوانند مدیریت شهری مشهد را در بخش های مختلف اعم از خدمات شهری، حمل‌ونقل، عمرانی و ... کمک کنند و تقویت‌کننده تولید داخلی باشند، مورد حمایت شورای شهر خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات