بازارچه توانمندی بانوان بجنوردی آغاز بکار کرد

بازارچه توانمندی بانوان بجنوردی آغاز بکار کرد

بازارچه توانمندی بانوان بجنوردی آغاز بکار کرد

بازارچه صنایع دستی و محصولات غذایی تولید بانوان توانمند بجنوردی به همت و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد در محل بازار بزرگ امام رضا واقع در ورودی شهر از سمت مشهد (روبروی رستوران اکبرجوجه ) برگزارشد.

شهردار بجنورد با ابراز خرسندی از حضور ومشارکت بانوان سرپرست خانوار یا بانوان پژوهش گر استان که دراین نمایشگاه اقدام به عرضه محصولات و نمایش آثارهنری خود نمودند ، اعلام داشت :  شهرداری به منظور تسهیل در تردد غرفه داران اقدام به اختصاص سرویس حمل و نقل عمومی در مسیر کرده است.

مهندس زارعی افزود: تبلیغات محیطی از جمله چاپ و نصب بنر در سطح شهر ، تبلیغات در فضاهای مجازی ، مکاتبه با دستگاههای اجرایی به منظور تشویق شهروندان به بازدید از نمایشگاه انجام گرفته است.

هم اکنون ۴۰ غرفه فعال با محصولات متنوع غذایی و خوراکی و صنایع دستی و…. دربازارچه دائمی  بزرگ امام رضا (ع) درمعرض بازدید عموم قرار دارد وشهروندان عزیز می توانند ازساعت ۱۰ الی  ۲۱ جهت بازدید ازتاریخ ۲۵ تا ۳۰ آذرماه به این مکان مراجعه کنند.

قابل توجه شهروندان عزیز ؛ این نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه ادامه داشته باشد و برنامه ویژه شب یلدا نیز درآیین اختتامیه فعالیت نمایشگاه با حضور غرفه داران و بازدید کنندگان به رسم کهن ایرانی برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات