پیام رییس شورای اسلامی و شهردار ساری به مناسبت 26 آذر، روز حمل‌ونقل و رانندگان

پیام رییس شورای اسلامی و شهردار ساری به مناسبت 26 آذر، روز حمل‌ونقل و رانندگان

بسمه تعالی

بیست و ششم آذرماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل که یکی از پایه های اقتصاد ایران به حساب می آید، به عنوان «روز حمل و نقل و رانندگان» انتخاب شده است.

این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

بدون تردید، رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل خواهد بود .

تلاش برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان عزیز ساروی در حمل و نقل عمومی با مشارکت و همکاری همه شهروندان میسر خواهد شد و یکی از وجوه همت مجموعه مدیریت شهری معطوف به ایجاد زیرساخت های حمل و نقل و ارتقاء خدمت رسانی در این حوزه است.

اینجانبان 26 آذر، روز حمل و نقل و رانندگان را به همه فعالان این عرصه و شهروندان عزیز ساروی تبریک و تهنیت عرض می نماییم و ضمن ادای احترام به همه زحمتکشان حوزه حمل و نقل شهری، اهتمام و تلاش مدیران، مسؤولان و خصوصاً کارکنان محترم سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری و سایر ارگان های دخیل در امر حمل و نقل را ارج می نهیم.

امید است در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سرفراز باشید.

علیجان شمشیربند عباس رجبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                          شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات