آزادسازی ۱۰۰ متر مربع از حریم و بستر رودخانه لات آجی شهرستان پاکدشت

مدیر امور منابع آب پاکدشت از یک مورد آزادسازی و تخریب دیوار در حال احداث از بستر رودخانه لات آجی شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ، حسن زحمتکش” با اعلام این مطلب اظهار کرد: با تلاش اکیپ گشت و بازرسی امور منابع آب پاکدشت و پیگیری به عمل آمده ، عملیات آزادسازی و رفع تصرف از بستر رودخانه لات آجی انجام شد.

زحمتکش در ادامه تصریح کرد: انهار منشعب از رودخانه ها در بازه هایی نیازمند بازگشایی، لایروبی و احیا می باشد که در این راستا پس از گزارش گشت و بازرسی منابع آب امور، انجام  کارشناسی و اخذ حکم قضایی عملیات آزادسازی بستر صورت پذیرفت که در این عملیات مساحتی بالغ  بر ۱۰۰ مترمربع از بستر رودخانه که دارای دیوار کشی بوده، تخریب و آزادسازی شد.

وی با بیان این مهم به تمامی افرادی که قصد خرید اراضی و یا ساخت و ساز در مجاورت مجاری آب‌های سطحی را دارند، هشدار داد: قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به اداره منابع آب پاکدشت مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود.

زحمتکش ضمن قدردانی از زحمات پرسنل گروه آبهای سطحی خاطر نشان کرد: امور منابع آب پاکدشت به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات