ارائه  ۶۷ هزارو ۳۷۶ خدمت به صورت غیرحضوری در هشت ماهه سال جاری

ارائه ۶۷ هزارو ۳۷۶ خدمت به صورت غیرحضوری در هشت ماهه سال جاری

از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ هزار و ۳۷۶ خدمت از طریق سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ آبفا در اختیار مشترکین در استان اصفهان قرار گرفت
دکتر کرمی در بازدید از سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ آبفا استان اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری کلیه خدمات آبفا با حداقل هزینه ،‌حداکثر سرعت و حداقل زمان در اختیارمشترکین قرار میگیرد ، این امر که بهترین خدمات را در کمترین زمان و با بهترین راندمان در اختیار اقشار مختلف جامعه قراردهیم از مهمترین اهداف دولت الکترونیک به شمار می آید.
وی افزود: خدمات آبفا جنبه عمومی دارد بنابراین تمام دستگاهها و نهادها باید بازوی شرکت آبفا در معرفی سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ به مردم  در استان اصفهان باشند.
مدیرکل دفتربازرسی ،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری رضایت مشترکین را یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ آبفا برشمرد و اظهار داشت: خدمات رسانی به موقع دقیق و کارآمد در ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال به صورت غیر حضوری  موجب ارتقای سطح  کیفی زندگی شهروندان می شود که در نهایت رضایت خاطر آنان را بدنبل دارد.
دکتر کرمی ارائه خدمات آبفا از طریق سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ را بسیار مطلوب دانست و افزود: این طرح باید به وزارت کشور و  به دفتر ارتباط مردمی ریاست جمهوری ارسال شود تا در دولت مطرح گردد.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به  راه اندازی سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ آبفا تصریح کرد: باراه اندازی  این سامانه هوشمند ۲۳ خدمت آبفا به صورت غیر حضوری به مردم ارائه می شود
مهندس هاشم امینی  با بیان اینکه مشترکین برای دریافت خدمات به صورت حضوری حداقل باید۷  مرتبه به شرکت مراجعه می کردند ، اظهارداشت: برای دریافت خدمت به صورت حضوری باید مراحل ارائه تقاضا،ارزیابی،محاسبه ،پرداخت ،مجوز شهرداری و تخصیص را انجام می دادند در حالیکه هم اکنون میز خدمت آبفا با راه اندازی سامانه هوشمند ۱۵۲۲به منازل مردم ورود کرد .
وی افزود:خدمت قابل ارایه در سامانه ۱۵۲۲ در ۹کلید خلاصه شده و شهروندان با گرفتن یکی از این۹ کلید می توانند ۲۳ خدمت شرکت را به صورت غیر حضوری در یافت کنند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به  اهداف راه اندازی این سامان هوشمند خاطرنشان ساخت: ارئه خدمات به صورت غیر حضوری ،دسترسی آسان به خدمات در ۲۴ساعت شبانه روز ، صرفه جویی در وقت و هزینه ، افزایش رضایتمندی  متقاضیان خدمات  و کاهش ترافیک و آلودگی هوا از جمله اهداف راه اندازی این سامانه بوده است.
مهندس امینی به برنامه های دردست اقدام اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تجزیه وتحلیل نرم افزار صدای مشتری ،تشخیص آدرس دقیق متقاضیان توسط GIS  ،ارتباط مستقیم تبلت ارزیابان با کارتابل سامانه ، بررسی و تحلیل بر روی داده ها و استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی در تحلیل داده ها و انجام محاسبات از مهمترین برنامه ها در این زمینه می باشد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات