برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطراری و مدیریت بحران درتوزیع برق استان مرکزی

مانور واکنش در شرایط اضطراری و مدیریت بحران در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برگزار شد.

مانور ستادی و عملیاتی مدیریت بحران توزیع برق استان مرکزی با حضور معاونین ،مدیران ستادی و مدیران توزیع برق شهرستان اراک برگزار وسرعت و سطح آمادگی مدیران در پاسخ به فراخوان‌ با ثبت میانگین 12 دقیقه، نمره قابل قبولی را در این مانور کسب کرد.

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مانور با اشاره به اینکه این مانور ستادی مدیریت بحران بدون اعلام قبلی جهت بررسی و ارزیابی میزان آمادگی مدیران ستادی برگزار شد، بیان کرد: پس از فراخوان مدیریت بحران مدیران با آمادگی کامل و مجهز به تجهیزات در زمان کمتر از 15 دقیقه در محل حضور یافتند.

مهندس امینی افزود: هم‌افزایی دانشی و افزایش آمادگی نیروها در شرایط حساس و بحرانی ضروری است و سرعت برقراری مجدد شریان حیاتی برق بستگی به بزرگی خسارات و میزان آمادگی نیروهای عمل‌کننده دارد.

وی بابیان اینکه میزان آمادگی نیروها در شرایط اضطراری را می توان با افزایش مانورهای عملیاتی و تمرین ارتقا داد،اظهار کرد: پس از حضور مدیران و معاونین در محل بحران ،وظایف هر معاونت در شرایط بحران تشریح شد.

مهندس امینی بابیان اینکه تعیین سناریو مناسب برای اجرای مانورهای عملیاتی با بهره‌وری بهینه از اولویت برخوردار است،افزود: افزایش توان و آمادگی برای شرایط اضطراری، آشنایی واحدهای معین با شبکه برق واحد، آمادگی پیمانکاران برای همکاری در شرایط اضطراری، رفع معایب و تعمیر اساسی شبکه برق محدوده مانور،اعمال حداقل قطعی برق به مشترکین برای رفع معایب و تعمیر اساسی شبکه برق ،افزایش سرعت و سطح آمادگی مدیران و کارکنان در پاسخ به فراخوان‌ها از اهداف برگزاری این مانورها است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات