گزارشی از اقدامات انجام شده در شبکه برق ناحیه شرق

گزارشی از اقدامات انجام شده در شبکه برق ناحیه شرق

مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان اقدامات بهینه سازی انجام شده در شبکه برق این ناحیه را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمد سلبی گفت: باس 230 کیلو ولت فازC خط امیدیه یک، که انرژی بخش مهمی از شبکه را تامین می کند به علت گداختگی و سیم لاشگی در حال سقوط بود که به صورت اضطراری و بدون خاموشی باس مذکور به طول 70 متر تعویض شد.
وی بیان کرد: بهره برداری از خط جدید الاحداث دو مداره کرنج – جایزان- ایثار یکی دیگر از اقدامات مهم بوده که باعث پایداری بیشتر شبکه برق در ناحیه می شود.
مدیر امور بهره برداری ناحیه شرق شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: این امور جهت آشنایی پرسنل با آیین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق و افزایش سطح تخصصی پرسنل بهره بردار، دوره های آشنایی با انتقال شبکه توسط PLC ودوره آیین نامه ایمنی را در محل دانشگاه های آزاد اسلامی امیدیه و بهبهان برگزار کرد.
سلبی تعمیر و اصلاح درب و پنجره های پست رامشیر برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی را که صرفه جویی 300 میلیون ریالی به همراه داشت را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در ناحیه شرق شمرد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات