رئیس سازمان ساماندهی مشاغل...

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد با بیان اینکه فراهم آوردن بازار فروش تولیدات خانگی از اولویت این سازمان است، تاکید کرد: توجه ویژه ای به مشاغل خانگی داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد – محمد رضا دشتی در دیدار با فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد که محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت با تاکید بر جدیت حمایت از مشاغل خانگی به عنوان یکی از وظایف محوله سازمان، بیان کرد: بازار مشاغل خانگی رویکردی جدید برای اشتغال بانوان به عنوان اصلی ترین رکن بازار و راهی برای کسب درآمد خرد برای خانواده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد در این نشست برنامه ریزی لازم برای تشکیل این بازار و نحوه حمایت های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد را بررسی و زمینه های همکاری فی مابین را تشریح کرد.

وی افزود: هدف سازمان حمایت از کارها و مشاغل خُرد خانگی است و با توجه به پتانسیل شهر یزد در زمینه صنایع دستی، وجود این بازار ضروری و لازم است.

دشتی خاطر نشان کرد: درآمد خُرد و ایجاد اشتغال به خصوص برای بانوان در خانه، یکی از سیاستگذاری های سازمان است که امیدواریم با حمایت های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تبدیل به یک بازار پردرآمد برای هنرآموزان و نیازمندان این رشته ها شود.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر و ناظر سازمان نیز در این نشست با بیان پتانسیل خوب سازمان ساماندهی مشاغل در ایجاد نظم و سامان بخشی به مشاغل، اظهار داشت: ایجاد این بازار از ضروریات کمک به درآمد خانواده و کارآفرینی است و شورای اسلامی شهر به صورت ویژه از این طرح حمایت می کند.

وی بر لزوم تهیه و ایجاد طرح جامع مشاغل خانگی که با هدف ایجاد رونق اقتصادی است، تاکید کرد.

آمادگی کامل برای حمایت از بازارچه مشاغل خانگی را داریم

فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد نیز در این نشست بیان کرد: با تمام توان از این بازارچه ها حمایت کرده و در زمینه های مختلف از جمله پتانسیل دولتی و هماهنگی فی مابین دستگاه های اجرائی را فراهم می نماییم.

وی افزود: امیدواریم در این بازارها توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر نمائیم و این مهم با همراهی و همکاری شهرداری امکانپذیر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات