ثبت نام متقاضیان مسکن ملی در استان بوشهر امروز راس ساعت 10 صبح آغاز می...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر ،

سید محمود دستغیبی در این خصوص اظهار داشت : براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از 400 هزار مسکنی که قرار است با اجرای این طرح ساخته شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد، 2490 واحد سهمیه استان بوشهر است. در این میان 1000هزار واحد در شهرجدید عالیشهر، 91 واحد در شهر برازجان، 323 واحد در شهر خورموج، 237 واحد در شهر کنگان،  236 واحد در شهر دیلم،  251 واحد در شهر چغادک، 150 واحد در شهر دیر و   202 واحد دیگر در شهرهای آبپخش، آبدان ،بنک ،اهرم و کاکی  ساخته می‌شود.

دستغیبی درباره جزئیات اجرای این طرح و نحوه ثبت نام متقاضیان افزود:  همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود طرح اقدام ملی مسکن با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کل کشور اجرا می‌شود که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شد.

سید محمود دستغیبی  با بیان اینکه این طرح برای 12 شهر در استان بوشهر اجرا می‌شود، افزود: سهم استان 2490 واحد مسکونی در این طرح  است که مرحله نخست ثبت نام آن از امروز صبح ساعت 10 آغاز خواهد  شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه سرریز جمعیت شهر بوشهر  در شهرجدید  عالیشهر ساماندهی می شود، متقاضیان شهر بوشهر می‌توانند استفاده از این طرح  در شهر جدید عالیشهر ثبت نام کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان  بوشهر با بیان اینکه 8 شرط برای ثبت نام در این طرح در نظر گرفته شده است، گفت: نخستین شرط این است که متقاضی و افراد تحت تکلف، نباید از دولت زمین، مسکن و یا تسهیلات یارانه‌ای گرفته باشند، همچنین از سال 84 به بعد سابقه مالکیت شخصی نداشته باشند.

دستغیبی  با بیان اینکه مرحله نخست ثبت نام از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ  26/9/98  آغاز خواهد شد، گفت: سایت https://tem.mrud.ir / تا پایان روز  28/9/98 باز می باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات