تاکید مسئولان استان براستفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب جهت فضای سبز شهربیرجند

تاکید مسئولان استان براستفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب جهت فضای سبز شهربیرجند

محدوديت آب قابل استفاده درنواحي خشك در سالهای اخیر، استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب جهت فضای سبز شهرهایی همچون شهر بیرجند را تبدیل به دغدغه مسئولان  نموده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در همین راستا مسئولان استان و شهر بیرجند در جلسه ای با حضور مدیر عامل آب وفاضلاب کشور به بررسی موضوع استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب جهت فضای سبز شهربیرجند پرداختند.

در این جلسه که در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی، شهرداربیرجند، رئیس شورا  و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بیرجند و همچنین مدیرعامل آب وفاضلاب شهری استان حضور داشتند.

شهردار بیرجنددر این جلسه اظهار نمود:  سالانه 5/3 میلیون متر مکعب از آب شرب وآب چاه برای فضای سبز شهر بیرجند برداشت می کنیم که تنها بخش کمی از فضاهای اختصاص داده شده به فضای سبز شهری را پوشش می دهد.

مهندس محمد علی جاوید یادآور شد:  در صورت تحقق این موضوع می توان امیدوار بود یک نشاط و سرزندگی پایداری به واسطه توسعه فضای سبز شهری در شهر بیرجند ایجاد گردد.

لازم به ذکر است در این جلسه تصمیماتی  برای تخصیص پساب ،طراحی و اجرای خط انتقال گرفته شد و موضوع تخصیص پساب فاضلاب جهت فضای سبز شهربیرجند مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات