تعویض 130 تخته سنگ قبر قدیمی شهدای گلزار شهدای قزوین تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

تعویض 130 تخته سنگ قبر قدیمی شهدای گلزار شهدای قزوین تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، عمویی گفت: پروژه تعویض 130 تخته سنگ قبر قدیمی شهدای گلزار شهدای قزوین با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد.

وی همچنین به اجرای پروژه تعویض و المان‌سازی سنگ قبور 20 شهید دفاع مقدس مدفون در آرامستان‌های صدر و حسینی و بهشت فاطمه قزوین در سال جاری اشاره کرد و گفت: این سازمان با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده ارایه خدمات متنوع به شهروندان در گلزار شهدا است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری گفت: در سال گذشته نیز این سازمان نسبت به تعویض 100 تخته سنگ‌های فرسوده قبور شهداء با اعتبار یک میلیارد ریال اقدام کرده است.

عمویی همچنین از مرمت و بازسازی 25 متر مربع سقف و تابلو برق اتاق برق گلزار شهداء با اعتبار 260 میلیون ریال خبر داد و افزود: خرید و نصب 30 عدد نیمکت پارکی جهت رفاه حال سالمندان و جانبازان گرامی به مبلغ 170 میلیون ریال به همراه نصب 15 عدد سطل های زباله ثابت و مکانیزه از دیگر اقدامات سازمان مدیرت آرامستان های شهرداری قزوین است.

این مقام مسئول از نظافت و رفت و روب و همچنین حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز روزانه محوطه گلزار شهداء خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری آیین تحویل سال نو این سازمان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اقدام برپایی سفره هفت‌ سین، قرار دادن 1500 گلدان و ماهی بر روی قبور شهدا با اعتبار 150 میلیون ریال اقدام کرد.

وی در ادامه به اصلاح شیب‌بندی آب‌های سطحی و حفر یک حلقه چاه جذبی با هزینه 60 میلیون ریال در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شست‌ و شو و غبارروبی گلزار شهداء در مناسبت‌های مختلف از دیگر اقدامات سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین با همراهی سازمان پسماند بوده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری از احداث پارکینگ 2 هزار و 100 مترمربعی در محوطه گلزار شهدا با اعتبار 240 میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: حفظ و نگهداری، ترمیم و توسعه لوله‌کشی مکانیزه آبیاری به میزان یک هزار متر مربع در فضای سبز گلزار شهدا با هزینه  80 میلیون ریال از دیگر اقدامات است.

عمویی با اشاره به تعویض 550 متر جداول فرسوده، معابر و انهارمعابر گلزار شهداء با حضور واحد عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون ریال، گفت: رنگ‌آمیزی یک هزار متر مربع جداول محوطه گلزار با اعتبار 70 میلیون ریال؛ طراحی و رنگ‌آمیزی 800 متر مربع از دیوارهای محوطه با اعتبار 80 میلیون ریال و رنگ‌آمیزی کلیه 100 عدد میله پرچم محوطه گلزار شهداء با هزینه 20 میلیون ریال از دیگر اقدامات سازمان در سال گذشته است.

این مقام مسئول در پایان گفت: جمع آوری، زیرسازی و تعویض 550 متر مربع از کف‌پوش های فرسوده مقابل موزه شهداء با هزینه 300میلیون ریال انجام شد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات