پرتال شهر دوستدار کودک به زودی راه‌اندازی می شود

پرتال شهر دوستدار کودک به زودی راه‌اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ حمید ضیائی با بیان این که از 6 ماه گذشته فعالیت‌های شهر دوستدار کودک آغاز شده است، گفت: با توجه به نگاه ویژه شهرداری به قشر کودکان، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اهداف جدید در راستای توسعه، مناسب‌سازی و بسترسازی از منظر کالبدی و اجتماعی شهر برای فعالیت کودکان، در سال جاری تعریف شده است.

وی بیان کرد: گزارش اقدامات صورت گرفته به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور ارسال شده که با توجه به کیفیت اجرای اقدامات در راستای پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک، این سازمان از اقدامات صورت گرفته استقبال و اعلام آمادگی جهت حضور در شهر قزوین برای هماهنگی های بیشتر کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در راستای پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک کارگروه‌های تخصصی شورای اجرایی شهر دوستدار کودک تشکیل شده است.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اعلام کرد: پرتال شهر دوستدار کودک به زودی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف راه‌اندازی خواهد شد و اکنون در مرحله بارگذاری اطلاعات است.

ضیائی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذی‌ربط برای پیشبرد اهداف تشکیل شورای اجرایی شهر دوستدار کودک گفت: این جلسات برای تعاملات بیشتر با مسئولان ذیربط در راستای بهبود و ارتقاء ارائه خدمات به کودکان انجام شده است.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان در فرآیندهای شهری و اعمال نظرات و شناسایی نیازها و برنامه‌ریزی جهت رفع آن‌ها می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: دبیرخانه شهر دوستدار کودک در تلاش است، زیرساخت های مورد نیاز اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی برای شادی، آرامش و امنیت کودکان را مهیا کند که این زیرساخت‌ها می‌توانند در ابتدا از طریق برگزاری مراسمات و توجه به رویدادها و مناسبت های مختلف از جمله شب یلدا، عید نوروز و سایر جشن های ملی مذهبی و در گام بعدی برنامه ریزی به منظور نیل به اهداف شهر دوستدار کودک همراه با تعامل دوسویه با کودکان باشد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات