زلیکانی: برنامه ريزی برای استفاده از ظرفيت درآمدی سازمان های تابعه شهرداری لازم است

زلیکانی: برنامه ريزی برای استفاده از ظرفيت درآمدی سازمان های تابعه شهرداری لازم است

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري، علی اکبر زليكاني بر افزایش کیفیت جلسات تخصصی و کارشناسی برای بودجه نویسی تأکید و اظهار کرد: تلاش بشود کیفیت جلسات با حضور کارشناسان و متخصصان بالاتر برود و راهکار های مناسب و کارآمد در حوزه درآمدی ارائه گردد.


وی افزود: اگر پیگیری هایی که توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری در حوزه سرمایه گذاری در حال انجام است به نتیجه برسد، می شود بودجه را اصلاح کرد و متمم زد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرساري اجراي پروژه های زیر ساختی را یکی از فعالیت های اساسی و پایه ای در حوزه مدیریت شهری دانست و گفت: برای ایجاد درآمد پایدارتر باید به دنبال طراحي و اجراي پروژه های زیر ساختی باشیم تا خدمت شایسته ای به شهروندان و آینده ساری انجام داده و نام نيكي از خود بر جاي بگذاريم.


وی با بيان اينكه از انتقادات سازنده و پيشنهادهاي راهگشا براي توسعه سازندگي در شهر استقبال كنيم، گفت: البته انتقادات بايد جوانمردانه باشد و پیشنهاد های کاربردی به همراه داشته باشد.

زلیکانی با قدردانی از زحمات شهردار ساری تاکید کرد: ضمن قدردانی از زحمات و دلسوزی های شهردار محترم برای رفع مشکلات شهروندان از ايشان می خواهم برای همه ی پروژه های عمرانی پیوست درآمدی تهیه و از ظرفیت درآمدی سازمان ها با استفاده از برنامه های جدید و خلاقانه بهره گیری کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات