نخستين  جلسه كاهش پيك بار سال 1399 برگزار شد  / امسال  27 درصد مديريت بار كشور برعهده منطقه جنوب بود

نخستين جلسه كاهش پيك بار سال 1399 برگزار شد / امسال 27 درصد مديريت بار كشور برعهده منطقه جنوب بود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي فارس ،  بر اين اساس نخستين جلسه عبور از پيك بار سال 99 برگزار گرديد. در اين جلسه مهندس عبدالعزيز كريمي مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس ضمن تقدير از تلاش هاي شبانه روزي همكاران براي عبور موفق از پيك بار سال 98، برنامه ريزي و هماهنگي را مهمترين ركن برنامه اجرايي سال 98 دانست و با تاكيد بر اينكه پيك بار يكي از مهمترين مسائلي است كه صنعت برق بايد براي آن برنامه ريزي نمايد از حاضران درخواست كرد  تا با توجه به وضعيت موجود ، بيش از پيش به استفاده و بهره برداري بهينه از ظرفيت ها توجه نمايند.
مدير عامل برق منطقه اي فارس در ادامه افزود : بر اساس آمار بدست آمده از سال نود و هشت  27% مديريت بار كل كشور بر عهده منطفه جنوب بوده است در حاليكه هزينه­هاي انجام شده نسبت به كل كشور 11% بوده است كه اين امر مبين آن است كه يك مديريت مصرف مطلوب در كل كشور با هزينه اي ارزانتر كسب شده كه اين يك افتخار بزرگ است.
در ادامه مهندس خسروي مدير عامل شركت توزيع نيروي برق فارس ،  ضمن ارائه توضيحاتي از فعاليت هاي انجام شده در راستاي مديريت مصرف، بالاخص در بخش كشاورزي آمادگي خود را براي همكاري هرچه بيشتر در كاهش پيك بار 99 اعلام كرد .
در اين جلسه معاونين شركت هاي توزيع شيراز و بوشهر نيز  گزارشي از  برنامه ها ي تدوين شده براي همكاري در زمينه مديريت مصرف سال 99 ارائه نمودند .
شايان ذكر است در جلسه يادشده كارگروه هاي تخصصي عبور از پيك سال 98 گزارش خود را ارائه نمودند و در پايان طرح "مديريت هماهنگ اوج مصرف" يا طرح "مهام" كه توسط امور ديسپاچينگ و مخابرات منطقه جنوب  به منطور عبور از پيك بار سال 99 تهيه گرديده بود رونمايي شد .


لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات