حضور فعال شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

حضور فعال شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

درجشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو ، شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی با برپایی غرفه مشترک ، طرح های پژوهشی خود را ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی این جشنواره در تاریخ 24 و 25 آبانماه سال جاری در تهران با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

محمد شمسی خانی مدیراداره تحقیقات ،بهره وری و تحول اداری شرکت آب و فاضلاب روستایی در این رابطه گفت : مجموعا 5 طرح پژوهشی از استان مرکزی در این جشنواره ارائه شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی عناوین پژوهشی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در این جشنواره را شامل "سیستم بازیافت آب توسط شیر جدا کننده فاضلاب "، "صحت‌سنجی عملکرد پمپ‌های مورد استفاده در تامین آب و کاهش هزینه‌های پمپاژ" و همچنین " آبرسانی به روستاها با کمک الکتروپمپ های خورشیدی " برشمرد.

شمسی خانی افزود : شرکت آب و فاضلاب شهری استان هم با دو طرح پژوهشی با عناوین  "بررسی روش های اقتصادی و کاربردی با هدف تسریع در جمع آوری لجن در برکه های تثبیت تصفیه خانه های فاضلاب استان مرکزی " و همچنین "مطالعه و بررسی استقرار سامانه فرماندهی حوادث و مديريت بحران در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و ارائه راهکار و دستورالعمهای عملياتی " در این جشنواره حضور داشت.

در این جشنواره همچنین با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور ازترجمه انگلیسی کتاب اقتصاد آب شهری رونمایی شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

    نظرات