شیراز میزبان قضات دیوان عدالت اداری و مدیران حقوقی شهرداری های کلانشهرهای کشور

شیراز میزبان قضات دیوان عدالت اداری و مدیران حقوقی شهرداری های کلانشهرهای کشور


مدیر کل حقوقی شهرداری شیراز با اعلام این خبر افزود: این نشست با هدف تسهیل و تمهید شرایط برای ارتقای همکاری بین بخشی درکلانشهر شیراز برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عبدالحمید ناصرپور افزود: همزمان با این نشست بیست و نهمین نشست مدیران حقوقی شهرداری های کلانشهرهای کشور با حضور 18 کلانشهر در راستای تعامل و هم افزایی برای ایفای وظایف و مسئولیت های ذاتی و استفاده بهینه از رهیافت های نوین در این عرصه برگزار می گردد.
این مقام مسئول بررسی حریم و تداخلات مرزی ناشی از اجرای قانون تقسیمات کشوری، رایزنی پیرامون بررسی آثار ماهیتی آرای صادر شده از سوی شعب دیوان عدالت اداری و هم اندیشی برای هماهنگی ارکان قضایی و ادارات کل شهرداری کلانشهرها را در زمره اهم محورهای این نشست بر شمرد.
ناصرپور به عزم متولیان حقوقی شهرداری ها بر حفظ و کرامت و صیانت از حقوق عامه شهروندان و در عین حال استیفای حقوق شهرداری ها برای فراهم شدن بستر بهبود کمی و کیفی خدمات از سوی این مجموعه مردمی تأکید کرد.
وی در پایان گفت: اجرای صحیح و عاری از حاشیه طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری ها منوط به رعایت قوانین مربوط به شهرداری توسط مدیران و هماهنگی با مدیران حقوقی است که از رهگذر برپایی چنین نشست های مشترکی زمینه تحقق این مهم فراهم می­شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات