تقدیر استاندار گلستان از شهرداری گرگان/ کمک یک میلیاردی وزارت کشور برای بسکتبال

تقدیر استاندار گلستان از شهرداری گرگان/ کمک یک میلیاردی وزارت کشور برای بسکتبال

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، هادی حق‌شناس در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: این روزها در شرایطی که بسیاری از شهرداری‌ها در تامین هزینه‌های خود دچار مشکل هستند شهرداری گرگان موفق شد با استفاده از پیمانکار بومی این روگذر تاثیرگذار در حوزه ترافیکی را به بهره‌برداری برساند.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در اجرای این پروژه گفت: همه ما باید تلاش و کمک کنیم مدیریت شهری در تمام شهرها به ویژه در مرکز استان بتواند عملکرد خوبی را در راستای توسعه شهری به عرصه اجرا بگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: خوشبختانه این روزها شاهد موفقیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان هستیم و تلاش همه ما بر این است این دو تیم پرطرفدار در یک شرایط مطلوب بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

استاندار گلستان گفت: قرار بر این شد در کنار مجموع کمک‌هایی که سازمان همیاری شهرداری‌ها انجام می‌دهند، حدود یک میلیارد تومان دیگر کمک شود که بخش عمده آن برای بسکتبال شهرداری گرگان و بخشی از آن نیز برای والیبال گنبدکاووس اختصاص داده شود.

حق‌شناس گفت: امیدوارم این خبر خوشی باشد برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان و والیبال گنبدکاووس که بتواند نتابج خوبی را در لیگ‌های برتر کسب کنند.

انتهای پیام/ف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات