حضور پررنگ هنرمندان اصفهان و کردستان در اجراهای صحنه‌ای و خیابانی

حضور پررنگ هنرمندان اصفهان و کردستان در اجراهای صحنه‌ای و خیابانی

اجراهای روز دوشنبه 25 آذر از ساعت 19 با نمایش «مه لقا» به نویسندگی محمد جواد سجادی و کارگردانی احمد شکرانه در بخش مسابقه صحنه‌ای از اصفهان در تماشاخانه ماه فرهنگ‌سرای مهر آغاز و این اثر طی دو سانس در این مکان اجرا شد.
در این روز تماشاخانه تازه تاسیس سپهر فرهنگ سرای مهر میزبان نمایش«آتروپین» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز از اصفهان بود که در بخش مسابقه صحنه‌ای اجرا و بسیار مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

نمایش«گوپس کارات اوفیس» نوشته هادی امامی مقدم به کارگردانی اشکان امیدوار از مرودشت در بخش میهمان دیگر نمایشی بود که در تالار فرهنگ کاشان به اجرا درآمد. ▫️همچنین در روز پنجم جشنواره سراسری تئاتر مهر، نمایشنامه«سعادت لرزان مردمان تیره روز» نوشته علیرضا نادری به کارگردانی بهرام نوری از رشت در تماشاخانه نصر مورد خوانش قرار گرفت.

نمایش«شهرخوب» به نویسندگی و کارگردانی یونس صحرارو و نمایش«آشغال دوست داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی محمد نقی حیدری هر دو اثر از کردستان از دیگر نمایش‌هایی بود که در بخش مسابقه خیابانی در سطح شهر و در آمفی تئاتر روباز فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا شد.

در این روز در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کارگاه تخصصی طراحی صحنه با تدریس سینا ییلاق‌بیگی در سالن مهربان فرهنگ سرای مهر نیز با حضور علاقه‌مندان تشکیل شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با شعار«شهر با مهر زیباتر است» با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 21 آذر ماه با حضور 16 اثر در بخش‌های چهارگانه( میهمان، جنبی، محیطی و نمایشنامه‌خوانی) و 25 گروه نمایشی در بخش مسابقه صحنه‌ای و خیابانی آغاز و تا 29 آذرماه میزبان شهروندان کاشانی و دوستداران هنر نمایش است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات