آئین بزرگداشت روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده...

دکتر فتح اله حقیقی استاندار زنجان در این مراسم با اشاره به رتبه بالای ایران در رشد علمی و پژوهش در دنیا بیان کرد: اگر پژوهش گفتمان غالب در کشور است باید تخصیص اعتبار در این زمینه اتفاق بیافتد تا بتوانیم پژوهش را به ثروت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به برون‌سپاری همه فعالیت‌های هفته پژوهش به دانشگاه‌ها در سال‌جاری عنوان کرد: با این اقدام ایمان و اعتقاد خود به توان دانشگاه‌ها را نشان دادم.

استاندار زنجان با بیان اینکه تدوین سند آمایش سرزمین استان زنجان از سال گذشته آماده شده است، بیان کرد: پیش از ابلاغ این سند، باید نظرات اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران و دانشجویان نیز دریافت و اِعمال شود.

حقیقی افزود: تهیه منظومه روستایی استان زنجان نیز در معرض نظرات اساتید و دانشجویان قرار می‌گیرد، بیان کرد: باید در این زمینه کار کابردی انجام شود و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری نمود تا ریسک اتخاذ تصمیم ها کاهش پیدا کند و افق‌های بهتری برای توسعه آینده استان ترسیم شود.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید در تصمیم‌‌سازی‌ها موثر باشند، عنوان کرد: تصمیمات بر روی کاغذ با واقعیت متفاوت است.

وی در ادامه با بیان اینکه پسماند روی در زنجان با وزن ۷ میلیون تن دارای ارزش یک هزار میلیارد تومانی است، گفت: باید نظر صاحبان اندیشه در مورد هزینه‌کرد فروش این پسماند را جویا شد.

حقیقی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین تکلیف ما ایجاد آرامش در جامعه است، گفت: باید عوارض از بین رفتن آرامش در جامعه نشان داده شود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به اجرای گام چهارم انتخابات و پایان یافتن رسیدگی به صلاحیت داوطلبان اشاره و تصریح کرد: اقدامات قانونی توسط کمیته اجرایی انجام می‌شود.

حقیقی ارتقای مقوم‌های وحدت را از مهم‌ترین اولویت های انتخابات برشمرد و تاکید کرد: نباید هیچ کس در این انتخابات تماشاچی باشد.

استاندار زنجان با اشاره به برخورد جدی با تبلیغات زودهنگام گفت: همه تلاش‌ها برای اجرای دقیق قانون و برگزاری انتخاباتی سالم، با شکوه و قانونمند در استان زنجان است.

گفتنی است،در این مراسم که مهندس محمد حسین پور مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت حضور داشت، از پژوهشگران و فناوران برتر استان زنجان با حضور استاندار زنجان و رؤسای دانشگاه‌های استان زنجان، اعضای هیأت‌های علمی و اساتید دانشگاه‌های زنجان تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات