گزارش عملکرد امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان

گزارش عملکرد امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان

مدیر امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، عملکرد این واحد در نیمه اول سال 98 را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، امیر مهمان پذیر با اشاره به اینکه روز ملی حمل و نقل (26 آذر) برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل نامگذاری شده است ؛ تصریح کرد: امور حمل و نقل نقش بازوی اجرایی را برای شرکت ایفا می کند و وظیفه خدمات رسانی و تامین نیازهای بخش های مختلف شرکت را بر عهده دارد.
وی با تبریک روز حمل و نقل به همکاران خود در این امور، با اشاره به عملکرد امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان در 6 ماه نخست سال، افزود: در این بازه زمانی حمل و جابجایی 15 ترانسفورماتور شبکه انتقال نیرو و 43 دستگاه کانکس، کانتینر و پست موبیل انجام شده است.
مدیر امور حمل و نقل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: 268 مورد مقره شویی تجهیرات پست ها و خطوط انتقال نیرو نیز در این بازه زمانی انجام شده است.
مهمان پذیر اضافه کرد: 256 سرویس آب رسانی به ایستگاه های برق، 59 مورد احداث مسیر و پاک سازی زمین و 91 مورد اجرای عملیات تسطیح، خاک برداری، خاک ریز و آب پاشی نیز بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این امور است.
وی اعلام کرد: خوردوری استیجاری سبک نیز در نیمه اول سال 16 هزار و 690 سرویس فعالیت داشته اند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات