یکصد و دومین جلسه شورای شهر اهواز برگزار شد+گزارش تصویری

یکصد و دومین جلسه شورای شهر اهواز برگزار شد+گزارش تصویری

جلسه یکصد و دوم شورای اسلامی کلانشهر اهواز روز سه شنبه ۲۶ آذرماه ۹۸ در صحن علنی شورا برگزرار شد.
نخستین طرح دستورکار یکصدو دومین نشست علنی شورای شهر اهواز اخذ بهای خدمات تنظیف از نامزدهای انتخاباتی بود که با رای اکثریت مقرر شد شورای شهر اهواز شهرداری را مکلف کند که از طریق سازمان زیباسازی لایحه ای در این خصوص به شورای شهر تقدیم کند.
یکی دیگر از دستور کارهای این نشست ساماندهی و اخذ بهای خدمات از کسبه شب بازارهای اهواز بود.
بابک ربیعی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی در این نشست گفت: در حال حاضر  هرشب ۳۵ هزار ریال از هر دستفروش از سوی پیمانکار بابت نظافت، ساماندهی، تامین امنیت، روشنایی و استقرار سرویس بهداشتی گرفته می شود.
وی اظهار داشت: پیمانکار ماهانه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی پرداخت می کند اما با توجه به افزایش هزینه ها تقاضا داریم سالانه ۱۵ درصد به مبلغ اخذ شده از دستفروشان اضافه شود.
حجت الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای شهر اهواز ضمن مخالفت با این طرح گفت باید به دستفروشان کمک کنیم و آنها را مورد حمایت قرار دهیم مساله‌ای که در سایر کلانشهرها نیز در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و همچنین در خصوص وضعیت ورودی شهر اهواز از سمت زرگان گفت: در این منطقه قرار بود قطعه زمینی متعلق به شرکت نفت برای ساخت بازارچه اختصاص یابد اما با پیدا شدن معارض این روند فعلاً متوقف شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات